Alla inlägg under januari 2004

Av PållePe - 1 januari 2004 00:00


             

 

pallepe.forum24.se  

 

  

 

PållePe:s MC-Äventyr… 

 

 

 Har ett annorlunda sätt att arrangera äventyr på, här är det själva åkningen som är äventyret, platser som besöks under trippen är inte samma varje gång, även om rutten är i stort sett densamma.


Det är det som ger KANDO.
"Kando" är ett japanskt ord för de känslor av djup tillfredsställelse som uppstår när vi träffar på något som känns extra värdefullt.


Det va under en av Norgetripparna , som jag tänkte att jag skulle dela med sig av mina erfarenheter, och då i första hand i Norge.
Jag lägger ut mina planerade vägval och äventyr på sidan och ser om det är någon som är intresserad av att hänga med.
Du kan även få tips o råd när, du planerar dina egna äventyr.
Mina längre trippar går gärna till Norge, men jag kör även endagsutflykter till spännande mål i region Sörmland-Mälardalen-Bergslagen.


I Vulcan Riders Sweden har jag varit medlem  sedan mars 2002

 

 

På de här körningarna det själva åkningen som är äventyret.

Vägval och platser som besöks är inte samma varje gång,

även om rutten är i stort sett densamma.

 

Du väljer själv hur Du vill köra med. Hela turen eller bara delar, kanske ta en dag för Dig själv och sedan ansluta igen.

 

 

 















      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2004 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards